רכישת חדרי שינה מעוצבים, היא לא עניין של מה בכך, שהרי חדרי שנה רוכשים אחת לכמה שנים טובות, ולכן יש צורך לשים דגש על שני פרמטרים חשובים: על נוחות בלתי מתפשרת ועל עיצוב מרשים, כזה שיקנה לכם חדר שינה נעים שכיף לישון עליו. בקטלוג חדרי שינה מעוצבים של חנויות מובילות, תוכלו למצוא מגוון רב של חדרי שינה, חלקם בעיצובים מודרניים, חלקם קלאסים, כפריים, בסגנון עתיק, וינטא’ג, נקי, פשוט, מפואר ועוד מגוון רב של עיצובים מרהיבים, כך שתוכלו לבחור את הסגנון שאתם אוהבים וכזה שמשתלב היטב עם הקו העיצובי הכללי של ביתכם.

 מגוון גדלים של חדרי שינה מודרניים

חדרי שינה מודרניים כיום מגיעים במגוון גדלים שונים, חלקם במידות רגילות סטנדרטיות וחלקם גדולים במיוחד לאנשים שאוהבים להתפנק על מיטות גדולות. המידות המוצעות כיום בשוק הן: 200*140, 200*160, 200*180, 200*200 ולאלה שאוהבים מיטה מרווחת וגדולה ניתן למצוא חדרי שינה בגודל – 220*220. מעבר לכך, ניתן למצוא מיטות מתכווננות בעלות מנגנון חשמלי שניתן להעלאה והורדה, כך שתוכלו לקרוא עיתון או ספר בנוחות רבה ואפילו לראות טלוויזיה במצב ישיבה מלאה וזאת מבלי להפריע לצד השני.

קטלוג חדרי שינה מעוצבים מודרניים

סטים של חדרי שינה

כיום, במרבית הקטלוגים של חדרי שינה מעוצבים, ניתן למצוא סטים שלמים של חדרי שינה מודרניים הכוללים ארונות מרשימים ומרווחים, שידות טואלט הכוללות מראה ומגירות, שידות המוצבות לצד המיטות, כיסא או כורסא לצורך ישיבה התואם לחדר השינה ועוד. למעשה, תוכלו לרכוש את פריטים אלו יחד עם המיטה, או לרכוש את המיטה בנפרד ואת שאר הריהוט בנפרד, אך כמובן שמומלץ לרכוש את הסט יחד לקבלת חדר שינה אופנתי ואחיד.

על מנת לבחור חדר שינה מודרני שיחזיק לכם לאורך שנים רבות, חשוב לשים דגש על איכות החומרים שממנו עשוי חדר השינה, כך שתוכלו ליהנות כמה שיותר שנים והמיטה וכלל הריהוט שבחרתם. העדיפות היא לרכוש חדר שינה מעץ מלא. בנוסף לכך, חשוב שלא להתפשר על איכות המזרון, שהרי לו יש השפעה רבה על איכות השינה שלכם ויכלו למנוע כאבי גב וצוואר לאורך זמן.