עיצוב חדר שינה טומן בחובו שימת לב לכל פרט ופרט על מנת ליצור חלל יוקרתי ומזמין ובכלל מקום שכיף להיות בו. בשל המורכבות של עיצוב חדרי שינה יוקרתיים, לא מעט בעלי בתים נעזרים במעצבי פנים שיסייעו להם במלאכת העיצוב כדי ליצור חדר מושלם ומזמין בדיוק לפי טעמם. בחדר השינה אנו נמצאים לא מעט זמן, אנו לנים בו את שנת הלילה, מאחסנים בו את בגדינו, מתלבשים ומתארגנים בו, נחים צהריים ועוד. לכן, עליו להיות פרקטי ומותאם בקפידה לצרכינו, אך בד בבד עליו להיות מעוצב בקפידה על פי מיטב הטרנדים האחרונים כדי לאפשר לנו שהות נעימה בו.

כאשר מדברים על עיצוב חדרי שינה יוקרתיים, למעשה מדברים על חלל בו הכל מעוצב בקפידה עד לפרטי פרטים, החל מריהוט יוקרתי, וילונות יפיפיים הממסגרים את החלל, תאורה רכב ונעימה, גופי תוארה מרשימים, כיסויים למיטה יוקרתית, פרטי נוי המפוזרים בחלל בטוב טעם, חיפויי קירות יוקרתיים ובכלל כל אלמנט בחדר חייב להיות יוקרתי ומרשים, כאשר כלל האלמנטים מקנים לחלל מראה יוקרתי ומיוחד.

על מנת לקבל עיצוב יוקרתי של חדר השינה, כדאי להתמקד בפרמטרים הבאים:

עיצוב המיטה

המיטה בחדר היא אלמנט דומיננטי ומרכזי והוא הדבר הראשון שמבחינים בו בעת כניסה לחדר. לכן, עליכם לבחור מיטה יוקרתית המעוצבת בטוב טעם כיאה לעיצוב יוקרתי. אך מה שלא פחות חשוב הוא – בחירת מצעים וכיסויים למיטה שאף הם חייבים להיות בעיצוב יוקרתי כדי להשלים את המראה הרצוי. מעבר לכך, תוכלו להניח על המיטה כריות מרשימות שיעניקו לה נפח מרשים ומראה מיוחד.

גופי תאורה ובחירת גוון אור

גופי תאורה יכולים להשפיע רבות על עיצוב החלל, הן מבחינת עוצמת האור והן מבחינת עיצוב גופי התאורה. עיצוב חדרי שינה יוקרתיים, לרוב יכילו מנורות שנדליר מיוחדות המשתלשלות מהתקרה ומכילות נורות קטנות שמפיצות אור רך ורומנטי המתאים לחדרי שינה. כמובן שיש עוד כמה סוגים של גופי תאורה, אך עליהם להיות במראה יוקרתי כיאה לעיצוב חדר שינה יוקרתי. מעבר לכך, תוכלו לשלב עששיות מיוחדות שנראות ממש כמו נרות.

חדרי שינה יוקרתיים

שילוב פינת ישיבה קטנה בחלל

אם יש ברשותכם חלל גדול, תוכלו לשלב פינת ישיבה קטנטנה שתוסיף שיק לחלל, בין אם זה שולחן קטנטן עם כסאות מרשימות, אם זו כורסה מיוחדת בעלת שיק יוקרתי, כיסא מעוצב בטוב טעם בפינה ועוד מגוון סגנונות אחרים.

שילוב צבעים בחלל

חדרי שינה יוקרתיים, צריכים להיות בעלי גוונים מסוימים כמו – גווני לבן, זהב, נחושת, אדום, צהבהב, חום בהיר, טורקיז, ורדרד ועוד. צבעים אלו מלאים בשיק ויוקרה, אך כמובן שיש לשלב אותם בטוב טעם בחלל ולבחור גוון אחד דומיננטי שאיתו תלכו לאורך כל העיצוב, ואת יתר הצבעים תשלבו בצורה נכונה בחלל החדר.

מוצרים נוספים: ספריות קודש | רהיטים למגזר הדתי