האווירה שנוצרת בחלל הבית משפיעה על התחושה של בני הבית ושל כל אורח שמגיע לביקור. בית שמעוצב בצורה נכונה יוצר שקט, רוגע, רושם טוב ומעיד על טעמם המשובח של בעלי הבית, בשל הסיבות הללו משקיעים הרבה אנשים מחשבה רבה, זמן וכספים ואף נעזרים במעצבי פנים מנוסים.

מעצב מנוסה ומקצועי ידע כיצד להתאים את העיצוב לצרכים של בני הבית ולשלב בין אסתטיקה ופרקטיות. במסגרת פרויקט העיצוב המורכב יש לרכוש מוצרי חשמל או רהיטים מעוצבים ואם בני הבית מעוניינים לעצב בית בסגנון יוקרתי יהיה עליהם לרכוש רהיטים יוקרתיים ולהתאים אותם למוצרי החשמל כך שתיווצר הרמוניה וזרימה בחלל, שכן רכישת מוצרי חשמל פשוטים וזולים במיוחד לא תתאים לריהוט בעל מראה יוקרתי ולהיפך- כתוצאה מבחירה שגויה יפגע כל החלל.

מעבר לזאת, צריכים הרהיטים ומוצרי החשמל להתאים למידות של הבית וחשוב מאוד שלא להעמיס על החלל ולמלא אותו במוצרים רבים מידי שכן עודף רהיטים ומוצרי חשמל יפגע בתחושת המרחב, גם אם החלל של הבית גדול.

חשיבות השילוב הטבעי בין רהיטים

רגע.. מה זה בעצם ריהוט יוקרתי?

ניתן למצוא ריהוט יוקרתי בחלק מהחנויות. ריהוט בעל מקרה יוקרתי יהיה עשוי מחומרי גלם באיכות גבוהה, למשל: מבדים איכותיים, עץ מלא וכו’. כמו כן, תהיה רמת הגימור גבוהה, לא יהיו פגמים והרהיט יהיה חזק, נוח ועמיד- כך שיהיה ניתן להשתמש בו במשך זמן רב. חשוב לדעת כי ריהוט יוקרתי לא חייב לרוקן את הכיס וישנם משווקים שמציעים מבצעים משתלמים ומאפשרים ללקוח לשלם בדרכים שונות כך שכדאי מאוד לבחון את האפשרויות.

ומה בנוגע למוצרי החשמל?

כפי שציינו חשוב מאוד להתאים בין מוצרי החשמל ובין הריהוט היוקרתי והמבחר הנרחב של מוצרי החשמל מאפשר לכל אחד למצוא את המוצרים המתאימים שישתלבו עם הריהוט שרכש וימשיכו את קו העיצוב של ביתו. כיום, ניתן למצוא מוצרים נוחים, איכותיים, בטיחותיים, יעילים ומעוצבים במגוון סגנונות, גדלים וצבעים. כמו כן, לא צריך לבחור במוצרים מאסיביים וניתן למצוא מכשירי חשמל עדינים ובעלי סגנון ייחודי. מעבר להתאמה מבחינת הסגנון יש לבחור במוצרי חשמל איכותיים שמתאימים למספר הנפשות, לגודלו של הבית ויש למקם אותם בחללים המתאימים.

מילה על תאורה

לתאורה יש השפעה ניכרת על האווירה שנוצרת בחלל. באמצעות התאורה ניתן להוסיף עניין, חמימות ולהאיר חללים או פריטי ריהוט מגוונים. כיום ניתן למצוא מגוון גופי תאורה יוקרתיים כמו למשל: ספוטים, מנורות תלויות, גופי תאורה צמודים לקיר, אהילים מחומרים שונים, נברשות קריסטליות (אותן יש לבחור בקפידה משום שיש נברשות מצועצעות ואלו לא יוסיפו חן לחלל) וכו’ . כמו כן, חשוב להימנע מרכישת גופים רבים מידי שיצרו עומס.

גם במקרה של רכישת תאורה יש לבחור בגופי תאורה מעוצבים ופונקציונאליים כך שהם יתאימו לסגנון הבית- לרבות הריהוט, יאירו את החללים, יאפשרו לבני הבית לקרוא, לעבוד וכו’ ויאירו את הבית בצורה מספקת גם בשעות הערב.

שילוב נכון בין ריהוט יוקרתי ונוח ומוצרי חשמל מעוצבים ופונקציונאליים יסייע בקבלת האווירה הרצויה, כדי לבצע את הבחירות הנכונות מומלץ להיעזר במעצב פנים מקצועי ולקבל ייעוץ וסיוע לאורך כל הדרך.