רכישת ריהוט לבית הוא ללא ספק תהליך מהנה הדורש מבעלי הבית מיקוד רב והתאמת הריהוט על פי הקו העיצובי של הבית. אם ברצונכם לרענן את מראה הבית, תוכלו להתחיל עם ריהוט, שהרי  לו יש שפעה רבה על הנראות הכללית של כל חדר בבית, כך שתוכלו להרוויח גם אווירה טובה ובית מעוצב לצד שימוש פרקטי ברהיטים שרכשתם. כידוע, יש לא מעט חנויות המציעות שפע של רהיטים המיועדים באופן ספציפי לכל חלל בבית, אם זה חנויות שמתמחות בייצור או ייבוא רהיטים לחלל הסלון, לרהיטים משרדיים, לחדרי ילדים, לאמבטיה ויש גם חנויות רהיטים ענקיות המציעות ריהוט לכל הבית.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים ריהוט חדש לבית?

בחירת ריהט לבית היא לא עניין של מה בכך, הרי וודאי תרצו לרכות רהיטים איכותיים ויפים שמהם תוכלו ליהנות שנים רבות. לכן, בבחירת הרהיט לבית חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים:

בחרו רהיטים מעץ מלא – חומר העץ ידוע כחומר חזק ויציב שנשמר לאורך שנים רבות. אך כמובן שיש צורך לבחור עץ איכותי וחזק. יתרון נוסף לרהיטים מעץ מלא, שניתן לצבוע אותם בכל זמן שתרצו בקלות רבה בשיטת עשה זאת בעצמך, כך שאם הרהיט יימאס עליכם, תמיד תוכלו לצבוע אותו ולקבל ריהוט חדש.

המדריך לבחירת ריהוט חדש לבית

שימו לב לגודל הרהיטים – יש לא מעט מקרים בהם אנשים רכשו רהיטים, אך בפועל הם לא התאימו לחלל, הן מבחינת מידות והן מבחינת עומס בחלל. לכן, תמיד כדאי להגיע מצוידים במידות שלקחתם מראש על ידי מטר.

בדקו ממה עשויים הרהיטים – יש לא מעט רהיטים שלכאורה עשויים מעץ מלא, אך החלק הפנימי או החיצוני שלהם עשוי מחומרים אחרים כמו – MDF  ועוד חיקויים אחרים של עץ. לכן, חשוב לוודא שכל הרהיט עשוי מעץ מלא.

בדקו מחירים – חשוב לבצע סקר שוק בין כמה חנויות ולהיות תמיד ערניים למבצעים. לעיתים, חנויות יוקרתיות של רהיטים יוצאות במבצעים מטורפים לרגל החלפת תצוגה, כך שהן מוכרות רהיטים יוקרתיים במחירים שווים ביותר לכל כיס. בכל אופן אל תתפשרו על איכות החומרים.