בחירת חדר שינה בעידן של היום, היא משימה מורכבת בפני עצמה, הרי בעבר היו מעט מאוד דגמים, כך שהבחירה הייתה קלה יותר. כיום, יש מגוון רב של גדלים, עיצובים, צבעים, דקורציות, פיתוחים וטכנולוגיות מתקדמות, מה שהופך את המשימה למורכבת יותר. אם עם כל הכבוד למבחר הרב של חדרי השינה והעיצובים הרבים, לכל אחד יש סגנון ייחודי משלו וגודל חלל מסוים שבו המיטה וכלל האלמנטים הנוספים צריכים להיכנס בצורה מיטבית, כזאת שתאפשר לכם מרחב בחדר ולא תחושו צפיפות על חשבון מיטה גדולה מידי. לכן, כאשר בוחרים חדר שינה יש לייחס חשיבות לפרמטרים מסוימים.

מה חשוב לדעת דקה לפני שמזמינים חדר שינה?

גודל הרהיטים – לגודל יש משמעות רבה ובמקרה זה הוא קובע הרבה, למעשה הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר בעת בחירת המיטה וגם בחירת גודל שאר פרטי הריהוט השונים. חדר שינה סטנדרטי מורכב ממיטה, ארון, שידות, גופי תאורה ועוד פריטים אחרים לפי דרישה.  לכן, חשוב ביותר לקחת בחשבון את גודל המרחב בחדר ולשלב בו בתבונה את כלל הריהוט, כך שתוכלו לזכות גם במעט מרחב בחלל.

שילוב פתרונות אחסון בחדר השינה- בתהליך בחירת חדר שינה, גם אם מדובר בחדר קטן, חייבים לקחת בחשבון גם את נושא האחסון נכון שיש את הארון לצורך אחסון בגדים, אך לא תמיד הוא מספיק. לכן, בדקו אופציה לרכוש מיטה עם ארגז מצעים רחב בו תוכלו לאחסן שמיכות, כלי מיטה, בגדי חורף או קיץ ועוד פריטים אחרים הדורשים אחסון של כמה חדשים, כלומר לא דברים המשמשים אתכם ביום יום.

המדריך לבחירת חדר שינה מעוצב

צבעים- לצבעים יש השפעה רבה על נראות חדר השינה. מצד אחד ישנם צבעים של רהיטים מעוצבים שמקנים רוגע ושלווה ומתאימים לאנשים אשר אוהבים את המראה הרגוע יותר, אך ישנם חדרי שינה בצבעים דומיננטיים יותר המתאימים לאנשים שאוהבים צבעוניות מסוימת ומראה שאינו סטנדרטי. בכל מקרה יש לשמור על שילוב צבעים נכונים בטוב טעם כדי להקנות לחלל מראה אחיד ויפה.

שילוב של פינת ישיבה בחדר השינה – אין דבר יותר מתוק משילוב של פינת ישיבה קטנטנה בחדר השינה ליד החלון. תוכלו לשלב כסאות מיוחדים או כורסאות בגוונים מיוחדים ואפילו כיסא נדנדה מיוחד, אך חשוב לא להפוך את פינת הישיבה למקום להנחת בגדים, כי שתוכלו ליהנות ממנה.

לסיום – שילוב פרטי אקססוריז. דקה אחרי שסיימתם ליהנות מחדר השינה החדש והנוצץ, כזה עם ריח נעים של חדש, עכשיו הגיע הזמן לשלב פרטי אקסוסורז יפים ודברי נוי שיעשירו את החלל ויקנו לו שיק אופנתי כיאה לחדרי השינה בעיצובים מודרניים. מבין פרטי האקססוריז תוכלו לשלב את הבאים – מדבקות קיר עם כתובים רומנטיים, מצעים מזמינים, כריות נוי, ווילונות יפים התואמים לסגנון החדר, תמונות יפות, עששיות לנר ועוד.