אם עברתם על דגמי חדרי השינה של חסון עיצובים וודאי שמתם לב למגוון הרחב שהחברה מציעה, מעבר למיטה עצמה ולמידוף בחדר השינה המעוצבים ניתן לבחור גם וילון מעוצב לחדר שינה במגוון צבעים ודגמים שיתאים בדיוק ובהתאמה מושלמת לחדר השינה שלכם.

וילון לחדר שינה יכול להיות וילון מסוג ונציאני, רומי, דואט, גלילה, סאן סטריפ ועוד סוגים רבים הקיימים בשוק הוילונות. לכל סוג של וילון ישנו אופי אחר, ישנם וילונות שמטרתם היא לחסום לחלוטין את כניסת האור לחדר השינה שלכם, ישנם כאלה שמטרתם היא עיצוב מרשים בסגנון מסויים כגון: סגנון יוקרתי, מודרני, קלאסי, ילדותי ועוד.

וילון לחדר שינה שחור לבן קלאסי וילונות DECOR

מעבר לסוגים הרבים הקיימים, ישנם גם צבעים מרהיבים וניתן אף לבחור ספציפית על פי הצבעים של חדר השינה שלכם. נניח ובחרתם דגם מסויים מחסון עיצובים בגוונים שחור ולבן מודרני להורים, את הוילון יהיה לכם קל להתאים עכשיו מכיוון שאתם כבר יודעים בדיוק , מה אתם מחפשים, דגם “עדן” הוא דוגמא לצבעי שחור לבן קלאסי אשר מתאים לו וילון מסוג גלילה באותם גוונים או וילון מסוג ונציאני באותם גוונים.

 פריטים רבים למעשה משפיעים ישירות על מצב הרוח שלנו, תחשבו על זה, האם יצא לכם להכנס לבית מעוצב בצורה יפה עם וילונות שנפרשים עם הרוח וריהוט מרהיב ומעוצב וזה נתן לכם תחושת “וואו גם אני רוצה כזה” ? כאן בדיוק ההבדל. רכישה של וילון מרשים אינה כרוכה בעלויות רבות ביחס לכלל הריהוט הנמצא באותו חדר והתחושה הנעימה שהוילון ויצר בחדר בהחלט שווה את ההשקעה אם זה מה שאתם מחפשים כמובן.