עיצוב חדרי שינה בעידן המודרני משלב בתוכו מגוון פיתוחים חדשניים לצד מראה נקי, קלאסי ומיוחד. כמובן שלכל אחד יש אופי וסגנון משלו ולכל אחד חשוב משהו אחר שיאפיין את החלל. יש כאלה שיעדיפו לשים דגש על מראה סולידי, ישנם כאלה שיעדיפו להתמקד בחדר פרקטי, ישנם כאלה שיעדיפו את המראה האורבני ויש כאלה שירצו להביא את הטבע לחדר השינה שלהם ולעצב חדר שינה כפרי המדמה צימר יוקרתי בצפון. בשל ריבוי הסגנונות האופציות הרבות בתחום העיצוב, אנשים מתקשים לעצב לבדם את חדרי השינה ולבחור לבד את כלל האלמנטים שייצרו סינרגיה מושלמת, לכן הם נעזרים במעצבי פנים שיוכלו לתרגם את רצונם לידי עיצוב מרשים בפועל.

אז מהם העיצובים החדשניים הבולטים בתחום העיצוב?

פחות רועש יותר קו אחיד

העיצוב המינימליסטי טרם נעלם מתחום העיצוב ונראה כי הוא ממשיך לככב ובגדול. מראה נקי ומינימליסטי, מכיל כמה שפחות פריטם ויותר חלל נקי, אך האלמנטים ההכרחיים בחלל מעוצבים בקפידה ובטוב טעם בחלל. ניקח לדוגמא – בחירת מיטות מרופדות בעלות מראה נקי, אך עם טוויסט מיוחד ששובר את המראה הנקי כמו – גב מיטה מרשים העשוי עור איכותי, או שידות מיוחדות לצד המיטה בצבעים בהירים. גם חיפויי הקיר טרם נעלמו וניתן להוסיף חיפויי מרשימים בדמות אבנים בהירות או טפטים מיוחדים ומדבקות קיר מסוגננות בטוב טעם.

חדרי שינה מעוצבים איכותיים

חלל אוורירי בעל מרחב נקי

העיצובים החדשניים מכילים אווירה אוורירית בחלל לצד מרחב, כלומר, ניתן ליצור אשליה של מרחב בחלל על ידי שימוש בגוונים בהירים, הן ריהוט בהיר והן חיפויי קיר בהירים אשר מקנים תחושת מרחב. מעבר לכך, ניתן ליצור אשליה של מרחב על ידי שימוש במראות אותן ניתן לתלות על הקירות או על גבי דלתות של ארונות הזזה אשר מקנים לחלל מרחב אינסופי.

שילוב טאצ’ים קטנים בחלל

את שילוב אביזרי הנוי בחלל יש לבצע באופן מסוים, על מנת שלא לפגוע במראה הכללי של החלל, שהרי שילוב של הרבה אלמנטים שאינם מתאימים לאופי החדר, יוכלו לגרוע מהעיצוב. לכן, שלבו רק פריטים הקשורים לאופי וסגנון החדר בעזרת צבעים נכונים וכמובן בטוב טעם.

שילוב נכון של טקסטיל

גם עולם הטקסטיל שינה את פניו וניתן לראות יותר בדים רכים בחללי חדרי השינה לצד גוונים בהירים שמקנים לחלל שיק מיוחד משלו. את בדי הטקסטיל ניתן לשלב בחלל בצורה נכונה, הן שילוב של ווילונות מיוחדים, כריות נוי, כיסויי מיטות מרשימים, ריפודים לכורסאות ועוד.

טכנולוגיות מתקדמות

לא ניתן לפספס את הטכנולוגיות החדשניות שבאות כדי לעשות לנו את החיים הרבה יותר נוחים ופשוטים. ניקח לדוגמא – טלוויזיה מוטמעת בתוך מראה שנהפכה לשם ודבר בתחום העיצוב, פרזולים מיוחדים בחדרי ארונות או בארונות קיר, ארונות הזזה עם מראות שמגדילות את החלל, תאורה חכמה, מיטות מתכווננות ועוד.

המאמר נכתב באדיבות חסון עיצובים – חדרי שינה מעוצבים