ספריות קודש מעוצבות

אם חשבתם שספריות קודש מעוצבות ומרשימות מתאימות רק לבית הכנסת, תדעו שממזמן כבר לא רק. בכל בית דתי, מסורתי או חרדי מחזיקים ספרי קודש רבים והם חלק בלתי נפרד מהנוף הכולל בחלל הסלון. אם כך, ההשפעה של הספרייה היא רבה, מה שמביא אנשים רבים להשקיע רבות בעיצוב הספרייה בסלון על מנת לקבל מראה מרהיב ביופיו. העיצובים בתחום ספריות קודש שונים ממה שהיו בעבר הלא ממש רחוק, כך שניתן למצוא מבחר רב של עיצובים מרשימים שיהפכו את חלל הסלון שלכם למרשים ביותר, וזאת תודות לגימורים המרשימים ולאיכות הבלתי מתפשרת של החומרים הקיימים בשוק.

ספריות קודש מעוצבותמגוון רב של דגמים מרהיבים

כאשר מדוברים על ספריות קודש מעוצבות, נראה כי אין מקום לפשרות, הרי וודאי שתרצו כי ספרייה זאת תחזיק לכם לאורך שנים רבות ותוכלו ליהנות מיופייה כל פעם שתיגשו אליה להוציא ספר קודש. העיצובים הם אין סופיים, מאפשרים לכם לבחור את חומרי הגלם החזקים והאיכותיים ביותר כמו – פורמייקה עץ מלא, פורניר, שילוב של זכוכית, אלומיניום, ניקל והרשימה עוד ארוכה. מעבר לכך, ניתן לשלב גימורים מרהיבים ביותר וזאת תודות לשפע הרב של החומרים.

את ספריות הקודש ניתן להזמין ע”י נגרות בהזמנה אישית על ידי נגר מקצוען בשלל אופציות, אם זה עם דלתות ויטרינה שקופות או כספרייה פתוחה לגמרי או שילוב של מדפים סגורים או פתוחים בעיצובים מרשימים המתאימים בקפידה לאופי העיצוב בביתכם.

ראה עוד: עיצוב חדרי שינה