מזנונים מעוצבים בהתאמה אישית

מזנון הוא פריט עיצוב חשוב ודומיננטי מאוד בכל חדר שמציבים אותו, בדרך כלל בחדר הסלון. חשיבותו נובעת מגודלו ומשטח הפנים שהוא מציג ומקרין על פני המרחב. ככל שפריט עיצוב כלשהו הוא בעל שטח פנים גדול יותר, וכדוגמא אפשר לחשוב על רצפת הבית או צבע הקירות, כך השפעתו על האווירה והעיצוב הכללית היא רבה יותר, לטוב ולרע. בהתאם לכך, בבחירת מזנון לבית, חשוב להקדיש זמן ומחשבה לנושא של מזנונים מעוצבים, ובהיבט זה תוכלו לעצב את המזנון המועדף עליכם בהתאמה אישית לחלוטין להעדפות האישיות שלכם.

גבשו את קווי העיצוב שלכם

אחרי שאמרנו את זה, גם בבחירת האפשרות של מזנונים מעוצבים בהתאמה אישית, חשוב שהדברים יבוצעו בצורה מקצועית ומסודרת. בשלב ראשון, אתם רוצים לשבת עם עצמכם ולהגדיר לעצמכם מה בדיוק אתם מחפשים, מה הם הקווים המנחים לעיצוב, סגנון העיצוב, הגוונים וכדומה, ולצד זאת גם מה הם הקווים האדומים שאותם אתם לא רוצים לחצות. בשלב זה תוכלו להיעזר בקטלוגים וגלריות על מנת להציף רעיונות, להתרשם מכל האפשרויות הנגישות לכם בסגנונות העיצוב השונים וכדומה. שלב זה נועד לבנות את הבסיס הראשוני בלבד, אך התכנית שאתם מגבשים בשלב זה בהחלט יכולה להיות נתונה לשינויים.

מזנונים מעוצביםבחינת העיצוב על פי עקרונות מקצועיים

בהמשך הדרך, על מנת לוודא שאתם מבצעים את תהליך ההתאמה האישית על פי עקרונות עיצוב מקצועיים, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע, שיעניק לכם סיוע הן בפאן העיצובי הטהור קרי, גוונים, שילובי חומרי גלם, מרקמים, סוגי גימור וכדומה, והן בהיבט של השתלבות המזנון במרחב קרי, השפעת גוון המזנון על התאורה בחדר, על האווירה הכוללת, ההתאמה שלו לפריטי העיצוב האחרים, לסגנון העיצוב הכולל וכדומה. את איש המקצוע תוכלו לשכור ברמה של ליווי צמוד או ברמה של ייעוץ מקצועי בלבד.

הסתייעו באיש המקצוע המתאים

כיום, ישנו מגוון רחב של אפשרויות לשילוב חומרי גלם בעולם של מזנונים מעוצבים כדוגמת עץ עם זכוכית, עץ עם אבן, עץ עם נירוסטה או אלומיניום וכל שילוב אפשרי אחר ביניהם, כשכל חומר גלם ושילוב בין חומרי גלם מתאים לסגנונות עיצוב שונים. איש המקצוע המתאים יוכל לסייע לכם בבחירת המזנון ובעיצובו על פי העדפותיכם האישיות.

ראה עוד: עיצוב חדרי שינה