בשל הביקוש הרב למיטה יהודית בקרב הציבור הדתי והחרדי, כיום חנויות רהיטים רבות מציעות זאת כאופציה עבור לקוחותיהם. מיטה יהודית כשמה כן היא, היא מאפשרת את הפרדת המיטות כאשר האישה נמצאת בנידה על פי רוח ההלכה היהודית אשר קובעת כי אישה נידה היא למעשה “טמאה” ועליה להיות מרוחקת מבן זוגה בזמן הנידה. אך הציבור הדתי חרדי רואה זאת בפן חיובי וכדבר השומר על “שלום בית” בין בני הזוג ולמעשה מקרב אותם ומחזק את הקשר בניהם. לאור הביקוש הרב של מיטות אלו, בעלי חנויות רבות מחזיקים ברשותם מיטה יהודית או מאפשרים לבצע הזמנה אישית של כל דגם רצוי ולשדרג אותה למיטה יהודית בתוספת תשלום. כיום, כל זוג דתי – חרדי יוכל למצוא מיטות יהודיות כמעט בכל חנויות המציעה חדרי שינה לקהל הרחב.

כיצד מעוצבת מיטה יהודית?

מיטה יהודית לכאורה נראית ממש כמו מיטה רגילה לחלוטין, אך בשונה ממיטה זוגית רגילה היא עשויה משתי מיטות נפרדות זו מזו, אך כאשר מחברים את שתי המיטות יחד נוצרת מיטה אחת לכל דבר ממש בדומה למיטה זוגית רגילה. לרוב, ראש המיטה מחובר רק למיטה אחת, כאשר ניתן להזיז רק מיטה אחת לצד וליצור הפרדה בין המיטות. גם המזרונים הם נפרדים ורוכשים אותם כשני מזרונים יחידים. בשל העובדה שהמיטות אינן מחוברות יחד, יש צורך להתקין סוגר שיחבר אותן יחד על מנת שלא ייווצר מצב שהמיטות יזוזו במצע הלילה כאשר הן מחוברות יחד.

מיטה יהודית איכותית

חשיבות בחירת מיטה פרקטית

תהליך רכישת מיטה יהודית, היא לא עניין של מה בכך, הרי לבל נשכח כי יש צורך להפריד אותן לפחות פעם בחודש, לכן חשוב לבחור במיטה שנוח להזיז אותה ורק על ידי פתיחת הסוגר להזזת המיטה הצידה היא נפרדת. פרמטר זה הוא חשוב ביותר, הרי וודאי לא תרצו להתאמץ כל פעם מחדש בעת הפרדת המיטות. דבר נוסף, חשוב לוודא כי הבסיס של המיטה יציב ותופס היטב את המזרון, הרי כאשר המיטה מופרדת והבסיס אינו מחזיק היטב את המזרון, הוא יכול לגלוש מטה ולהוות אי נוחות בעת השינה עליו.

מגוון רב של עיצובים

אם בעבר מיטות יהודיות לא היו כל כך פופולריות והיו מגיעות בעיצובים סטנדרטים, כיום הדבר שונה לחלוטין וניתן למצוא מגוון רב של עיצובים מרשימים כיד הדמיון ממש בדומה לכמות העיצובים של מיטות רגילות. מעבר לכך, ניתן למצוא גם מיטות יהודיות מתכווננות, מיטות יהודיות אורתופדיות, מיטת גדולות במיוחד ועוד מגוון רב של עיצובים מרשימים, כך שנותר לכם לבחור את הדגם הרצוי ולהתחדש במיטה יהודית התואמת לכללי ההלכה היהודית.

את מיטות אלו תוכלו למצוא בחנויות רהיטים בכל רחבי הארץ, אך כמובן שכדאי לברר מראש עם החנות אם הם מחזיקים במיטות יהודיות טרם ההגעה.

תוכלו להתרשם ממגוון רחב של: רהיטי יוקרהרהיטים מעוצבים | מיטות מרופדות