לא מעט פעמים אנו מעיינים במגזינים וקטלוגים שונים ורואים חדרי שינה יוקרתיים מעוצבים בטוב טעם עם טאצ’ מיוחד, אך את כל היופי הזה ניתן בקלות להביא לחדר השינה שלכם. כאשר מדברים על חדרי שינה יוקרתיים, מדברים על חדרים בהם הצבעים נבחרים בקפידה לצד עיצובים מרשימים המתאימים בקפידה לחלל החדר. יוקרה נובעת גם מאיכות החומרים מהם עשויים הרהיטים ומהאביזרים המשלימים המעטרים את החלל בטוב טעם כמו – ידיות לארונות בפרזול מיוחד, גימורי המיטה והרהיטים בחדר השינה ועוד פריטים נוספים כמו- מוצרי נוי.

חשוב לציין שאין צורך למלא את חדר השינה בפריטים רבים, לעיתים חדר מינימלי לצד רהיטים יקרים הופך אותו ליוקרתי ומזמין. בחירה נכונה של מספר הרהיטים  בחדר והתאמה של הרהיטים בניהם יכולים לעשות את ההבדל בין חדר סטנדרטי לחדר יוקרתי. בנוסף לכל אלה, על מנת שאיכות השינה שלכם בחדר תהיה גבוהה וטובה יותר, מומלץ להשאיר מרווחים בין הרהיטים השונים ובין פרטי האקססוריז השונים, כדי ליצור חדר מרווח ונעים.

בחירת חדרי שינה הורים יוקרתיים

ההשפעה של צבעים על החלל

לצבעים יש כוח עז וזה כבר מזמן לא סוד. סנכרון של הצבעים בחדר בצורה מושלמת, תוכל להקנות לכם חדרי שינה הורים יוקרתי. אך מה זה אומר סנכרן בין הצבעים? להתאים כל פריט בחלל באופן מושלם ולא להעמיס צבעים בחלל, לדוגמא – לסנכרן בין הרהיטים וצבעם לבין הצבעים של הקירות, לבין הדלתות, הווילונות, השטיחים, מוצרי הנוי ולמעשה בין כל האלמנטים הנמצאים בחלל. למעשה, תוכלו לשלב צבעים בהירים בחלל, אך גם להוסיף צבע דומיננטי שישתלב יפה בחלל כמו – אפור, אדום, טורקיז או ירוק.

ההשפעה של התאורה על חדר השינה

מלבד התאמת הצבעים והריהוט הנכון, חשוב ליצור בחדר השינה אווירה רומנטית על ידי בחירת גופי תאורה נכונים, גוון האור, עוצמת האור ואפילו הוספה של מנורות לילה לצד השידות בחדר השינה. מלבד העניין שתאורה מוסיפה לאווירה הרומנטית, היא יכולה לתרום רבות ליוקרה ולהרגשה הכללית שלכם בעת שהותכם בחדר, לכן חשוב לבחור תאורה נכונה, כזאת שתשתלב בצורה הרמונית עם הרהיטים ושאר האביזרים בחלל.